Kontakt

 

Hej hej kära du!
(Kontaktformulär finns längst ner på sidan)

*Uppdatering*
Tyvärr så har våran välvilja inte riktigt uppskattats på rätt sätt. Vi kämpar på med att hjälpa till med er som har en Lyfco robotgräsklippare och blir lovade att få “kompensation” för vårat engagemang. Det har dock visat sig stämma dåligt i de flesta fall. Våran hjälp har istället snarare utnyttjats för att konkurrenter inte verkar klarar/mäkta med sina kunder och det är mer att vi felsöker åt dem, och när de/deras kunder väl fått hjälp av oss så blir det väldigt tyst. Vi vet att vi skrev att det var frivilligt och att vi verkade naiva, men man vill ju ändå tro på välviljan 🤷🏻‍♂️
(vill tillägga att det givetvis finns en del väldigt uppskattande och trevliga människor som vi uppskattar mycket)

Vi fortsätter givetvis att hjälpa alla, vare sig man har en dBot eller Lyfco och hoppas på förbättring 🙂

Vi svarar på ALLA mail inom max 1 vecka, normalt inom 24 timmar. Vi är snabbast på mail:
eller via vårat kontaktformulär på:
Får du inget svar så kolla i din skräpkorg eller prova att skicka ett meddelande på FB:
https://www.facebook.com/dbot.se/
.
.
.

*Tidigare meddelande*
Lite info du väldigt gärna får läsa innan du kontaktar oss:

  • Vi har ingenting att göra med Outl1.se/Lyfco. Det verkar råda en del förvirring gällande detta. Våra robotar är dock av samma modell, ja. Och våra reservdelar och tillbehör är samma.
  • Vi får väldigt mycket mail från kunder som köpt sin robot från t.ex. Outl1.se och som inte verkar få hjälp med sina robotar. Vi försöker hjälpa till. Dock är detta helt förståeligt inte ekonomiskt gynnsamt för oss, snarare tvärtom. Men vi försöker göra det ändå. Dock så prioriterar vi givetvis våra egna kunder i första hand.
  • Det är inge idé att försöka lura oss att man köpt sin robot hos oss för att få hjälp, detta leder bara till att man inte får hjälp.
  • Tyvärr har vi detta år inte haft möjlighet att ta in nya robotar. Detta beror på att våra ”konkurrenter” krävt att få ensamrätt på beställningar till Sverige.
  • Vi kommer dock fortsätta med support/reservdelar/tillbehör. Det kan det bli en viss fördröjning i leveranstid om vi inte har saker hemma. Vi håller ett lager, men iom att vi inte kunnat beställa/sälja robotar samtidigt som reservdelar/tillbehör så blir det något svårare/dyrare att hålla ett stort lager. Och här kommer vi också prioritera våra egna kunder.
  • Vi startade med detta pga att vi tycker det är kul med robotar, inte för att bli rika på något sätt. Vi har inga planer på att sälja så stor mängd robotar som möjligt, utan detta är även mycket av en hobby. Detta gör att vi är intresserade av robotar och därför gärna lär oss mycket om dem, samtidigt som vi tycker om att lösa problem. Även så skulle vi aldrig sälja så mycket robotar att vi inte skulle ha möjlighet att ta hand om våra kunder.

Vi har hitintills inte tagit betalt för support (förutom reservdelar givetvis). Men skulle det vara så att man känner sig tacksam för hjälp så får man själv välja om man vill swisha oss på:
1232631216

 

Tack för att du läst, och skulle det vara något utöver detta du undrar så är du väldigt välkommen att kontakta oss 🙂
info@dbot.se

Det går även att kontakta oss via Facebook eller Instagram om dina meddelanden mot all förmodan inte skulle komma fram, men använd helst mail eller kontaktformuläret nedan:

 

Copyright © 2020 dBot® Robotgräsklippare - info@dbot.se
Tillbaka