Trygghet

”Kunden i fokus”, ”Vi vill att du som kund ska känna dig trygg med oss”, osv. Det är slitna klyschor som använts, och fortfarande används av företag i alla branscher. Vi ser oss kanske mer som medmänniskor som erbjuder produkter till andra medmänniskor. Produkter som vi verkligen litar på och inte skulle erbjuda ifall vi inte kände stort förtroende för dem.

Vi vill, på samma sätt som du som kund, känna oss trygga. Det blir vi bara om vi får nöjda kunder. Vi har som motto att vi ska känna oss så trygga med produkten att vi kan erbjuda den till nära och kära. Vi tror också att en bra produkt ”säljer sig själv”. Vi jobbar efter premissen att det mesta går att lösa bara man har en bra kommunikation, öppenhet och transparens.

På hemsidan kommer vi kontinuerligt att uppdatera med relevant information. Vi kommer att ha en s.k. FAQ där vi lägger upp installationstips, vanliga frågor som dyker upp m.m.. Vi ser till att alla får ev. uppgraderingar som behövs och kommer att tillhandahålla reservdelar. Vi har säkerställt att våra produkter/modeller kommer leva länge och kommer att erbjuda service och reservdelar även efter att garanti-tiden gått ut. Service utför vi själva, vilket gör att produkter inte behöver skickas iväg till extern verkstad, som fallet ofta är annars. Detta blir en stor tidsvinst för dig som kund.

Copyright © 2022 dBot® Robotgräsklippare - info@dbot.se
Tillbaka